emma lindberg

Lär dig som om du skulle leva för evigt, lev som om du skulle dö imorgon!

can't continue like this!

Kategori: Allmänt

nej nu får det bli skärpning! har missat så jävla mycket i skolan nu, så kommer inte lyckas få ledigt för utlandsresan och dessutom kommer mitt studiebidrag förmodligen dras in denna månad. yeey..!

har varit dålig på att uppdaterat då jag haft förberedelse inför föreställningen onsdag och torsdag, samt föreställning på fredagen. gick hur bra som helst men som sagt så missade jag skolan dessa tre dagar.. och idag har jag varit i Borlänge och fixat leg, därmed missat skolan idag OCKSÅ! det får inte fortsätta såhär nu..

i helgen har jag bara jobbat, eller jag var med frida på lördagen och myste. så har egentligen inte haft så mycket att blogga om.

fick även bli lite shopping idag inför turkiet när jag ändå vad i borlänge:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: