emma lindberg

Lär dig som om du skulle leva för evigt, lev som om du skulle dö imorgon!

MJÖLKALLERGI

Kategori:

Fuck that. Jag är troligtvis allergisk mot mjölk. Har kollat lite på nätet om symptomer för just det och det mesta stämde in på mig. Kul va?

Inge mer:
Choklad, som jag är beroende av
Kakor, åh kakor..
Kesella, som jag ofta äter till frukost
Goda vita såser på restauranger
Massa snabbmat:o
Färdiga frysta matlådor som pasta carbonara/ostschnitzel!!

Som ni ser, jag kommer inte överleva detta...

Kommentarer

  • Du kan vara ett namn säger:

    Säker på att du tror att du har mjölkallergi och inte laktosintolerans? Symptomen är liknande utöver dom som kommer vid anafylaxi som då skulle vara en definitiv allergisk reaktion. Får du utslag/eksem, andningssvårigheter? Eller är det mest matsmältningen som påverkas?

    I vilket fall kan du bara ringa till närmaste vårdcentral/sjukhus och få en tid för immunglobulin test och/eller pricktest så du vet om du är allergisk eller inte.

    Svar: Haha det är klart jag ringt och pratat med en läkare, var till vårdcentralen igår och lämnade blodprov ifall du ville veta ;)
    Emma Nathalie Lindberg

    2013-02-09 | 18:00:12

Kommentera inlägget här: