emma lindberg

Lär dig som om du skulle leva för evigt, lev som om du skulle dö imorgon!

LÖRDAG

Kategori: Allmänt

Juste, lördagen!

Alltså hade så galet bra kväll i lördags med min favorit, Nathalie:))

Vi drog till legends och kom dit ungefär vid 12 tiden, och sen visar det sig att dem stängde vid 1 redan?? Så vi lessa ur, drog till baren som alla andra, men sen kom det en vänligt liten själ och frågade om vi ville med på efterfest på båten. Och klart vi nappade på det!

Så det blev efterfest ute på sjön! Först åkte vi till Leksands strand och busade lite, hehe. Sen efter det åkte vi till Leksands sommarland, alltså det kan ju vart det roligaste på hela kvällen! Jag och Hillevi skulle ta och åka en liten båt som stod där, men när jag skulle hoppa i efter henne så var man ju lite instabil och välte hela båten och fick kallsup, MEN det hindrade inte oss från att hoppa i igen och börja leka i vattnet med de uppblåstbara grejerna som de har nere vid sjön.

Efter det så åkte vi hem till en av grabbarna, fråga mig inte vad vi gjorde där, men de spårade väl lite. Så vid 10 kom vi hem till Nathalie, och då var det bara att sova!

Men sjukt bra kväll vill jag bara säga!
Så tack till alla som var medverkade :D

(Dessa bilder är tyvärr dem enda som är okej att publicera..)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: