emma lindberg

Lär dig som om du skulle leva för evigt, lev som om du skulle dö imorgon!

VI HAR BARA FESTEN KVAR!

Kategori:

Kanske borde skrivit det där i fredags då betygen blev satta och vi blev fria! Iallafall så blev det fest både fredag och lördag förra veckan.

Fredagen skulle jag och Tina bara ut och ta en öl, men det ledde till fest ändå!

Lördag, lagomt slitna men vi tog oss i kragen och drog till klassfesten ändå. Kunde knappt dricka för att vi var bakis, men efter ett tag kom man igång igen och det spårade. Ramlade på glasflaskor och fick köttsår på benet som jag inte ens kände, utan efter ett tag när några hittade blod på golvet och väggen så såg de att jag hade skadat mig.. Haha herregud! Men jag klarade mig iallafall, inte dött än;) nej men de var en kul kväll eller de man mindes iallafall!


FÖR VI HAR BARA FESTEN KVAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: